تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیشتر دانشجویان بین المللی، کار پاره وقت را برای کمک به پرداخت شهریه یا مخارج زندگی خود در اوکراین انتخاب می کنند. امروزه ۷۵ درصد از دانش آموزان خارجی در برخی از انواع کار های  پاره وقت دراوکراین فعالیت دارند.
قانون کار در اوکراین
•    دانشجویان بین المللی برای کار ضمن تحصیل در اوکراین نیاز به مجوز کار و یا اجازه اقامت به کار رسمی در اوکراین را دارند .
•    دانشجویان برای اعمال مجوز کار باید به هیئت پلیس (the Police )و گارد مرزی (Border Guard Board ) اوکراین مراجعه کنند .
•    دانشجویان برای کار ضمن تحصیل در اوکراین باید تاییدیه کتبی از موسسه آموزشی که در حال تحصیل در ان دانشگاه یا کالج هستند ،ارائه دهند.
– حداکثر مدت اعتبار مجوز کار دانشجویی مدت اعتبار اجازه اقامت در اوکراین  است.

  • کاظم یزدانی