تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

  • ۰
  • ۰

کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای شهرهای زیبای بسیاری مانند خارکف، اودسا، (دریای سیاه)، سیمفروپل و غیره… می باشد. قبل از اخذ تابعیت و اقامت اوکراین اطلاع از هزینه تحصیل در اوکراین امری ضروری است.
 

شرایط انواع هزینه تحصیل در اوکراین

 

هزینه زندگی در اوکراین
هزینه زندگی در اوکراین برای دانش آموزان پایین و مقرون به صرفه است. هزینه لازم برای پوشش هزینه محل اقامت، غذا، کتاب و غیره در حدود 250 $ به 400 $ تخمین زده شده است.
 

هزینه های تحصیل در اوکراین
شهریه دانشگاه های اوکراین پایین و مقرون به صرفه می باشد. معمولا بین 1500 دلار تا $ 3،500 در هر سال برای رشته مهندسی، علوم و رشته های مدیریت و 3500 دلار به $ 4000 برای تحصیل رشته پزشکی در اوکراین . رشته های مرتبط می باشد.
هزینه های زندگی و تحصیل در اوکراین
•    شهریه سالانه: آموزش به زبان انگلیسی – 3250 $ دلار آمریکا
•    هزینه گرفتن نامه ویزا 200 $ دلار آمریکا
•    هزینه های دعوت نامه 300 $ دلار آمریکا
•    هزینه بیمه بهداشت و درمان 200 $ دلار آمریکا
•    هزینه خوابگاه برای یک سال 400 $ دلار آمریکا
•    پذیرش و ثبت نام 300 $ دلار آمریکا
•    هزینه اسکان در خوابگاه 2000 $ دلار آمریکا، اجاره یک آپارتمان 1000 $ دلار آمریکا در ماه، اجاره کردن یک اتاق اشتراکی 500 $ دلار آمریکا.
•    مشاوره مهاجرتی 600 $ دلار آمریکا
•    بلیط فرودگاه تا 150 $ دلار آمریکا
به منظور زندگی راحت در سراسر اوکراین، دانشجویان نیاز به حدود  USD 1200$ – $ 1500 دلار آمریکا در هر سال برای پوشش هزینه های زندگی خود دارند. هزینه های زندگی در اوکراین نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی ارزان تر است. سبک زندگی دانشجویی نسبت به زندگی عادی هر فردی پس از مهاجرت به کشور دیگر دشوار تر است دشوار است. ما در این مقاله سعی داریم تا حدودی دانشجو را قبل از اقدام به مهاجرت با هزینه های تحصیل و زندگی در اوکراین آشنا کنیم.
 

هزینه های ثابت
هزینه های ثابت مورد نیاز برای دانشجویان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بسیار کمتر است و کالاهای مورد نیاز در این کشور نسبتا ارزان هستند. دانشجو می تواند از کتاب های موجود در دانشگاه استفاده کند.
 

هزینه های پوشاک
هزینه خرید یک شلوار جین خوب 10-20 $ دلار آمریکا است، هزینه خرید یک پیراهن 5-15 $ دلار آمریکا و هزینه خرید یک تی شرت 5-12$دلار آمریکا است.
 

هزینه های غذا
غذایی در اوکراین بسیار ارزان است برای مثال ؛ با 1.5 $ آمریکا دانش آموز می تواند 4 کیلوگرم سیب زمینی بخرد، یا 4 کیلوگرم پیاز یا 3 لیتر از محصولاتی مانند شیر یا ماست که بسیار ارزان است.
 

هزینه های سفر در شهر
حمل و نقل دولتی و سفرهای دانشجویی معمولا با (مترو، اتوبوس برقی) انجام میگیرد که توسط دانشگاهها و تنها تا 5 $  دلار آمریکا پرداخت شده است.
دانش آموزان دارای امتیاز تخفیف 40٪ از قیمت کامل بلیط قطار، اتوبوس و غیره هستند.
کارت دانشجویی بین المللی که دانش آموزان پس از گرفتن پذیرش از دانشگاه دریافت میکند، سبب می شود که دانش آموزان بین المللی از امتیاز تخفیف 30٪  قیمت بلیط هواپیما بهره ببرد.

 

  • ۹۸/۰۸/۱۳
  • کاظم یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی