تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه توجه  بسیاری از دانشجویان بین المللی به ادامه ی تحصیل در رشته های مختلف به ویژه رشته های مرتبط با علوم پزشکی اکراین جلب شده است. اکراین کشوری اروپایی است که با ارائه دادن دوره های آموزشی مختلف در رشته های گوناگون، اما با هزینه های پایین و مقرون به صرفه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، و نیز معتبر بودن مدارک صادره از موسسات و واحدهای آموزش عالی در آن کشور، توانسته نظر بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کند.
دانشجویی که می خواهد استارت تحصیل در این کشور را بزند در وهله ی اول باید با شرایط تحصیل در اوکراین در مقاطع مختلف دانشگاهی آشنایی داشته باشد.

  • کاظم یزدانی