تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

  • ۰
  • ۰

بیشتر دانشجویان بین المللی، کار پاره وقت را برای کمک به پرداخت شهریه یا مخارج زندگی خود در اوکراین انتخاب می کنند. امروزه ۷۵ درصد از دانش آموزان خارجی در برخی از انواع کار های  پاره وقت دراوکراین فعالیت دارند.
قانون کار در اوکراین
•    دانشجویان بین المللی برای کار ضمن تحصیل در اوکراین نیاز به مجوز کار و یا اجازه اقامت به کار رسمی در اوکراین را دارند .
•    دانشجویان برای اعمال مجوز کار باید به هیئت پلیس (the Police )و گارد مرزی (Border Guard Board ) اوکراین مراجعه کنند .
•    دانشجویان برای کار ضمن تحصیل در اوکراین باید تاییدیه کتبی از موسسه آموزشی که در حال تحصیل در ان دانشگاه یا کالج هستند ،ارائه دهند.
– حداکثر مدت اعتبار مجوز کار دانشجویی مدت اعتبار اجازه اقامت در اوکراین  است.
– برنامه های کاربردی پردازش  برای مجور کار ضمن تحصیل در اوکراین حدود ۱-۲ ماه طول می کشد.
•    ساعات کاری ضمن تحصیل در اوکراین برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۰ تا ۲۰ ساعت در هفته می باشد و برای مقاطع دکترا دانشجویان مجاز به ۳۰ ساعت کار ضمن تحصیل در اوکراین هستند.
•    ساعات کاری به صورت تمام وقت در اوکراین ۴۰ ساعت می باشد .با توجه به قانون کار در اوکراین  ساعات کارتمام وقت   ۵ روز در هفته با ۲ روز تعطیلی  (۴۰ ساعت در هفته) است.بعضی  شرکت ها و سازمان ها در اوکراین به  مدت ۶ روز در هفته کار با ۱ روز تعطیلی  می باشد ، اما تعداد کل ساعات کار همان (۴۰ ساعت در هفته)  می باشد.
در جولای سال ۲۰۱۶، متوسط حقوق در کیف برای مشاغل تمام وقت  ۳۰۰-۴۰۰ دلار در هر ماه بوده است. در سال ۲۰۱۵، حقوق متوسط در اوکراین در حدود ۲۰۰ دلارتا  ۲۵۰ دلار در هر ماه بوده است .به تبع مشاغل تمام وقت در اوکراین میزان حقوق در اوکراین برای کار ضمن تحصیل در اوکراین ۱۰۰ -۱۵۰ دلار در هفته می باشد.
دانشجویان بین المللی چگونه می توانند در اوکراین کار پیدا کنند؟
برای پیدا کردن کار ضمن تحصیل در اوکراین معمولا دانشجویان می توانند با کارقرمای خود تماس بگیرند  یا اینکه به آنها ایمیل بفرستند اما انجام این پروسه ترجیح داده نمی شود.. دانشجویان  باید  CV ارسال کرده ، و معمولا انگیزه نامه درخواست می شود . دانشجویان باید  برای مصاحبه آماده باشند . اکثر دانش آموزان کار ضمن تحصیل در اوکراین را انتخاب کرده اند  . داشتن شغلی پاره وقت در اوکراین برای دانشجویان بین المللی  رایج است .
مکان هایی که دانشجویان  می توانید  فرصتهای شغلی پیدا کنند : – مراکز کاریابی  در اوکراین و  بورد  اطلاعات در دانشگاه ،وب سایت دانشگاه در اوکراین ، یا از طریق  دوستان، همکلاسی ها و دانش آموزان اوکراینی  ، تماس مستقیم با کسی که مسئول مشاغل در شرکت های کاریابی اوکراین است و یا اینکه  می توانید از وب سایت این شرکت ها  میزان حقوق پرداختی را برای مشاغل مورد نظر سوال فرمایید .
پردازش انجام این پروسه حدودا یک ماه طول می کشد  برای اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اجازه کار می توان به اداره مهاجرت و شهروندی اوکراین  the Citizenship and Migration Bureau مراجعه فرمایید .
اجازه کار در اوکراین
قانون  خاصی برای اتباع خارجی که قصد  کار در اوکراین را دارند وجود ندارد ، اگر چه ملزومات  عمومی برای مجوز کار وجود دارد .
به این نکته توجه داشته باشد که این قبیل از   مجوزهای  کار قانونی برای  فعالیت های کاری اتباع خارجی  و همچنین حق اقامت یک ساله  در اوکراین ،باید ویزای کار یا IM-1 ویزا را کسب کنند . با توجه به مقررات ویزا اوکراین ، تنها دارندگان ویزای مهاجرت و ویزای دانشجویی حق اخذ مجوز کار در طول سا ل را دارند.
روش صدور اجازه کار برای دانشجویان بین المللی در اوکراین
اجازه کارضمن تحصیل در اوکراین  توسط مراکز استخدام دولت the State Employment Center  در محل اقامت کارفرما بر اساس ارائه مدارک صادرمی شود . برای بررسی برنامه های کاربردی اجازه کار و صدور یا رد اجازه کار دراوکراین  مراکز اشتغال کمیسیون ویژه ای را ایجاد می کنند .
لیست مدارک مورد نیاز برای مجوز کار دانشجویان بین المللی در اوکراین
. تاییدیه کتبی از موسسه آموزشی اوکراین
دو قطعه عکس رنگی  ۳٫۵ × ۴٫۵
یک کپی از اسناد دال بر  تحصیلات دانشجوی بین المللی  و شرایط فرد خارجی؛
یک کپی از صفحه شناسایی و پاسپورت دانشجوی  خارجی
قانون کار در اوکراین
با توجه به  قانون کار در اوکراین کار در هفته ۵ روز در هفته با ۲ روز خاموش (۴۰ ساعت در هفته) است. شرکت ها و سازمان های سمت راست به مدت ۶ روز در هفته کار با ۱ روز خاموش اگر منطقی است داشته باشد، اما تعداد کل ساعات کار همان (۴۰ ساعت در هفته) باقی مانده است.
مشاغل پاره وقت برای دانشجویان بین المللی در اوکراین
هنگامی که دانشجویان بین المللی به کار ضمن تحصیل  در اوکراین مشغول می شوند ،ممکن است کار پاره وقت در پرداخت هزینه های اضافی و یا فعالیت هایی برای اوقات فراغت و سفر که به غیر از مخارج  بودجه خود بوده است، کمک شایانی داشته باشد.  بسیاری از دانشجویان بین المللی در طول مطالعات خود به دنبال اشتغال در اوکراین و یا هر کشور خارجی دیگری هستند. در حین  جستجوی  شغلی  مناسب، مهم است  چند نکته  را به خاطر داشته باشید ، مانند قوانین موجود در کشور خود دانشجو و کشورهای مختلف برای کار در ضمن تحصیل .  بنابراین این نکته  مهم است  این قوانین  را قبل از درخواست کاررعایت فرمایید. نکته مهم دیگری که باید رعایت کنید  تحصیلات و شیوه زندگی خود شما است برای کار ضمن تحصیل در اوکراین  هرگز نباید تحصیلات خود را قطع کنید.
یک کار خوب برای دانشجویان بین المللی  در تمام کشور های خارجی از جمله اوکراین بایدویژگی های زیر را دارا باشد:
•    مناسب سبک زندگی دانشجویان بین المللی  است (مشاغل پاره وقتی که زمان کافی برای دوره های تحصیل دانشجو با ارائه ساعت کار انعطاف پذیری داشته باشد).
•    مهارت های زبان دانشجوی بین المللی را  قوی تر کند(برای دانشجویان بین المللی که به زبان مادری صحبت می کنند ).
•    شغل مورد نظر برای ادغام دانشجو یان بین المللی به فرهنگ جدید تاثیر گذار باشد.( کمک به سرعت ادغام قرهنگ دانش آموز به فرهنگ جدید و دیدار با دوستان جدید).
•    در حالت ایده آل، ارائه برخی از تجارب کاری و باز کردن فرصت های شغلی برای  آینده باشد.

 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • کاظم یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی