تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای شهرهای زیبای بسیاری مانند خارکف، اودسا، (دریای سیاه)، سیمفروپل و غیره… می باشد. قبل از اخذ تابعیت و اقامت اوکراین اطلاع از هزینه تحصیل در اوکراین امری ضروری است.

  • کاظم یزدانی