تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

  • ۰
  • ۰

در کشور اوکراین به منظور تأمین بخشی از هزینه های تحصیلی، کمک هزینه مالی به دانشجویان دوره های مختلف تحصیلی واگذار می شود که همان بورسیه تحصیلی می باشد. البته باید در همین قسمت، این نکته را بیان کنیم که تمام رشته های دانشگاهی در این کشور مشمول بورسیه تحصیلی نیستند، همانطور که این بورسیه به تمام دانشجویان تعلق نمی گیرد. از آنجایی که سیاست های دولت اوکراین به گونه ای است که به طور معمول، درصد معینی از بودجه های یارانه ای به تحصیلات دانشگاهی تعلق گرفته است، هزینه های تحصیلی برای دانشجویانی که از بورسیه تحصیلی استفاده نمی کنند نیز بسیار  کم بوده است  و به راحتی می توان آن را تأمین نمود.
افرادی که قصد تحصیل در اوکراین را دارند بهتر است قبل از ثبت نام در دانشگاه مورد نظر خود، به خوبی در مورد انواع بورسیه های تحصیلی این کشور، شرایط أخذ بورسیه، هزینه های تحصیل در هر رشته و علاوه بر اینها، هزینه های مختلف یک زندگی دانشجویی را بررسی کنند. این کار باعث می شود پس از ورود به اوکراین، بهتر بتوانند هزینه های زندگی خود را مدیریت کنند. در این قسمت با بورسیه های تحصیلی در اوکراین آشنا می شوید.


1-بورسیه تحصیلی مرکز مطالعاتی پزشکی در اوکراین:

یکی از رشته هایی که در کشور اوکراین، بورسیه تحصیلی به دانشجویان آن تعلق می گیرد، پزشکی است. مرکز مطالعات پزشکی کشور اوکراین یا UMEC، یکی از مراکز معتبر پزشکی در اوکراین است که برای دانشجویان مستعد و توانمند که علاقه دارند در رشته های پزشکی تحصیل کنند بورسیه تحصیل در نظر می گیرد. البته بورسیه هایی که به این روش اعطا می شوند باید به نوعی به مرکز پزشکی بازگردانده شوند.


2-بورسیه جهانی اوکراین (Ukraine Global Scholarship):
یکی از بورسیه هایی که برای دانشجویان بین المللی در کشور اوکراین ارائه می شود، بورسیه گلوبال یا بورسیه های جهانی است. در این بورسیه تحصیلی، دانشجویانی که در بهترین دانشگاه های جهان مانند دانشگاه هاروارد، پنسیلوانیا، پرینستون، MIT و ... تحصیل کرده و مدرک خود را در یک رشته دریافت کرده اند و تحت حمایت مالی برای ادامه تحصیل در دانشگاههای اوکراین قرار می‌گیرند.

 

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • کاظم یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی