تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.

تحصیل به زبان فارسی در خارج

هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد.


هلدینگ بین المللی مای گلوبال گروپ در سه زمینه تحصیل، توریست و تجارت فعالیت دارد. این شرکت با شعار "ما شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم" در کشور جمهوری ترکیه با کد ثبت 431321 تاسیس گردیده است.
شعبه مرکزی واقع در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، می باشد و نمایندگی انحصاری در تهران و همچنین دارای شعب دیگر در کشورهای اوکراین، صربستان، و فرانسه می باشد و با کادری مجرب می تواند راهگشا و راهنمای شما باشد.
تحصیل در اوکراین به زبان فارسی و همچنین تحصیل به زبان فارسی در سایر کشور ها ، ویژه رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مهمترین خدمات ما می باشد .

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

می توان از تحصیل در اوکراین به عنوان یکی از راه های ورود به این کشور نام برد . به دلیل سیستم آموزشی کشور اوکراین تعداد دانشجویان بین المللی در این کشور روز به روز در حال افزایش است . یکی از مهمترین و بارزترین نکات این سیستم آموزشی ، ارائه طیف گسترده ای از تخصص ها در تمامی رشته ها برای دانشجویان بین المللی می باشد . کیفیت خدمات آموزشی تحت نظارت دقیق از وزارت آموزش و پرورش و علوم اوکراین اجرا می شود . در ابتدای سال تحصیلی، دانشجویان به آموزش زبان روسی و یا اوکراینی می پردازند و البته امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز برای دانشجویان وجود دارد . در زیر به مزایای تحصیل در اوکراین اشاره می کنیم .

  • کاظم یزدانی